# #

Kredi Kartı

Kredi kartına hangi kanallardan başvurabilirim?

Kredi kartı başvurunuzu şubelerimizden ve aşağıda yer alan kanallarımızdan gerçekleştirebilirsiniz.

  • İnternet Sitesi
  • İnternet Şubesi
  • Ziraat Mobil
  • Çağrı Merkezi
  • ATM
  • SMS (KREDIKARTI T.C Kimlik No, Talep Edilen Kart Limiti ve Aylık Net Gelir bilgilerinizi yazarak 4757' ye SMS gönderebilirsiniz. ÖRN: KREDIKARTI 11111111111 4000 3000)
Kredi kartı başvuru sonucumu nasıl öğrenebilirim?

Kredi kartı başvurunuzun sonucunu size en yakın Şubemizden ve 444 00 00 - 0850 220 00 00 Müşteri İletişim Merkezi hattımızı arayarak bilgi alabilirsiniz.

Kredi kartı hesap kesim tarihimi nasıl değiştirebilirim?

Kredi kartı hesap kesim tarihi değişiklik işlemlerinizi İnternet Şubesi, ve 444 00 00 - 0850 220 00 00 Müşteri İletişim Merkezi hattımız aracılığı ile yaptırabilirsiniz.

Kredi kartı şifremi nasıl alabilirim?

Kredi kartı şifre işlemlerini şubelerimiz ve 444 00 00 - 0850 220 00 00 Müşteri İletişim Merkezi aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz.

Kredi kartım çalındı/kayboldu ne yapmalıyım?

En kısa sürede 444 00 00 - 0850 220 00 00 Müşteri İletişim Merkezi hattımızı arayarak kayıp çalıntı menüsünden bilgi vermeniz gerekmektedir.

Kart ücretinin yasal dayanağı var mı?

Türk Ticaret Kanunu, Bankacılık Kanunu ile Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu’nda söz konusu kart üyelik/yenileme ücretinin alınabileceğine dair hükümler bulunmaktadır. Ayrıca, kredi kartı müşterilerimizce imzalanan Kredi Kartı Üyelik ve Kredi Sözleşmesinde de kart üyelik/yenileme ücreti uygulamasına ilişkin hükümler yer almaktadır.

Kredi kartı kart ücreti hangi dönemlerde alınır? Kart ücreti ne kadardır?

Tüm asıl ve ek kartlarımız için kart ücreti ilk finansal işlemi sonrası kart ekstrenize yansıtılır, bundan sonraki  dönemlerde ise kart ücretleri birer yıl sonra yansıtılmaktadır. Kart ücret bilgileri sitemizde yer alan Ürün ve Hizmet Ücretleri bölümünde yer almaktadır.

Kredi kartı ekstre bilgilerimi nasıl öğrenebilirim?

Kredi kartı ekstre bilgilerinizi İnternet Şubesi, Mobil Şube, SMS Bankacılığı, 444 00 00 - 0850 220 00 00 Müşteri İletişim Merkezi, ATM'lerimiz aracılığıyla öğrenebilirsiniz.

Kredi kartı ekstrelerinizi e-posta olarak da gönderilmesini talep edebilirsiniz. Bu talebinizi Şube, İnternet Şube, ve 444 00 00 - 0850 220 00 00 Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla gerçekleştirebilirsiniz.

Harcama itirazımı nasıl iletebilirim?

Kredi kartınız ile yapılan harcamaya ait itirazın işleme alınabilmesi için, harcama detaylarını (İşlemin yapıldığı kart numarası, işlem tarihi, işlem tutarı, işyeri adı, itiraz nedeni vb.) ve imzalı itiraz dilekçenizi Bankamızın 0212 286 55 00 numaralı faksına iletebilirsiniz.

Asgari ödeme nasıl hesaplanır?

17.12.2010 tarihinden sonra yeni tahsis edilen kredi kartlarına uygulanacak asgari ödeme oranları

KREDİ KARTI LİMİTİ    (,-TL) TARİH
KULLANIM BAŞLANGIÇ TARİHİNDEN İTİBAREN 1 YIL BOYUNCA 2014 - 2015 2015 -
0-14.999 40% 27% 30%
15.000-19.999 40% 32% 35%
20.000 ve üzeri 40% 40% 40%
Kredi kartı borcumu nasıl ödeyebilirim?
  • Mobil Şube
  • Telefon Bankacılığı
  • ATM
  • Otomatik Ödeme Talimatı ile
  • EFT aracılığı ile ödeyebilirsiniz.
Sanal Kart nedir? Nasıl sanal kart tanımlayabilirim?

Sanal kart, İnternet Şubenizde mevcut tanımlı kredi kartınıza bağlı olarak oluşturulan, kartın fiziki olarak bulunmadığı tüm alışverişlerde (mail order, telephone order, vb.) kullanılabilen ve kart özelliklerini taşıyan bir kredi kartı numarasıdır.

Sanal kart, İnternet Bankacılığı aracılığı ile oluşturulabileceği için, Bankamıza ait kredi kartına sahip olmanız, İnternet Bankacılığı müşterisi olmanız ve kredi kartınızın İnternet Şubeye tanımlı olması gerekmektedir. Yılda en fazla 10 adet Sanal Kart tanımlanabilmektedir.

Sanal kart limitini nasıl değiştirebilirim?

İnternet Şubesi ve Mobil Şube'de sanal kart ile ilgili menüden sanal kart limitinizi değiştirebilirsiniz.

Kredi kartı ekstrelerim e-posta adresime neden ulaşmıyor?

Bankamız kayıtlarında e-posta adresinizin güncel olması ve e-posta talimatınızın bulunması durumunda, ekstreleriniz düzenli olarak en kısa sürede gönderilmektedir. Ekstrelerinizin gönderim süreleri değişkenlik göstermektedir. Uzun süreli gecikmeler ve ulaşmama sorunu kullandığınız elektronik posta adresinden kaynaklı olabilir. Bazı elektronik posta adresleri gönderileri güvenlik ayarlarından dolayı “önemsiz e-posta” kutusuna düşürmekte ya da gönderimleri engellemektedir. Bu konuda e-posta ayarlarınızı kontrol etmenizi veya farklı bir e-posta adresiniz varsa o adresi kullanmanızı rica ederiz.

Kredi kartı limitimi nasıl arttırabilirim?

Kredi kartı limit arttırım talebinizi şubelerimizden ve aşağıda yer alan kanallarımızdan iletebilirsiniz.

  • İnternet Sitesi
  • İnternet Şubesi
  • Ziraat Mobil
  • Çağrı Merkezi
  • ATM
  • SMS (LIMIT, Kredi Kartı Son 6 hane, Talep Edilen Limit ve Aylık Net Gelir bilgilerinizi yazarak 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.. Örn: LIMIT 123456 4000 3000)
Ek kart nedir?

Ek kredi kartı, asıl kart hamilinin talebi doğrultusunda, limiti asıl kart hamiline tanınan limiti geçmemek ve bu limitten karşılanmak üzere, limitin belirli bir miktarı veya oranında, 15 yaşını dolduran kimselere nakit çekimi ile mal ve hizmet alımlarında kullanılmak üzere tahsis edilen kredi kartıdır.

Nasıl ek kart çıkartabilirim?

Ek kart başvurunuzu tüm Şubelerimiz ve Müşteri İletişim Merkezimiz (444 00 00-0850 220 00 00) aracılığı ile iletebilirsiniz

Ek kartımın limitini nasıl belirleyebilirim?

Ek kartınızın limitini asıl kart hamiline tanınan limiti geçmemek ve bu limitten karşılanmak üzere, limitin belirli bir miktarı veya oranında belirleyebilirsiniz.

Kredi kartımla güvenli e- ticaret işlemi yapabilir miyim?

Evet, yurt içi ve/veya yurt dışı e-ticaret işlemlerine açık olarak tanımladığınız kredi kartlarınız ile güvenli 3D-secure e-ticaret işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Kredi kartlarımız yurt içi e-ticaret işlemlerine açık, yurt dışı e-ticaret işlemlerine kapalı olarak üretilmekte olup, 444 00 00 - 0850 220 00 00 Müşteri İletişim Merkezimiz aracılığı ile kartınızın e-ticaret işlemlerine açık ya da kapalı olmasını talep edebilirsiniz.

Kredi kartımın gönderim akıbeti konusunda nasıl bilgi alabilirim?

Kartınızın akıbeti hakkında 7 gün 24 saat 0850 220 00 00 numaralı Müşteri İletişim Merkezi'miz aracılığı ile bilgi alabilirsiniz.

Kullanılabilir kart limitim olmasına rağmen kredi kartımdan nakit avans kullanamıyorum / harcama yapamıyorum neden olabilir?

Bir takvim yılı içinde asgari ödeme tutarı; toplam üç kez ödenmeyen kredi kartları nakit kullanımına, üst üste üç kez ödenmeyen kredi kartları nakit kullanımı ile mal ve hizmet alımına kapatılır.

(Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu’nca (BDDK) 08.10.2013 tarih ve 28789 sayılı Resmi Gazete’ de yayınlanarak yürürlüğe giren Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik’te Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik gereği işlem yapılmaktadır.)

Kredi Kartı harcamamı sonradan taksitlendirebilir miyim?

Sonradan taksitlendirme uygulamamız hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.

Kredi kartı ücret ve faiz oranlarınızı öğrenebilir miyim?

Kredi kartı ücret ve faiz oranlarınızı öğrenmek için lütfen tıklayınız.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​