# #

POS & Üye İş Yeri

POS cihazınıza sahip olmak istiyorum, ne yapmalıyım?

En yakın Ziraat Bankası şubesine başvurmalısınız.

POS cihazımla ilgili sorun yaşıyorum, ne yapmalıyım?

444 0 434 POS İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

POS slip rulomuz bitti, nasıl temin edebilirim?

Tüm pos cihazlarımızda cihaz üzerinden aşağıdaki menülerden rulo talebinde bulunabilirsiniz.

F1 -> İŞLEMLER MENÜSÜ -> ÖZEL İŞLEMLER -> MALZEME TALEP

Ayrıca 444 0 434 nolu POS İletişim Merkezimizi arayarak talepte bulunabilirsiniz.

Sticker/notluk vb. talebini nasıl yapabilirim?

444 0 434 POS İletişim Merkezimizi arayarak sticker talebinde bulunabilirsiniz.

Gün sonu raporunu nasıl alabilirim?

POS cihazını üzerinden;

  • 3 tuşuna basarak istediğiniz zaman gün sonu alabilirsiniz.
  • POS cihazı üzerinden otomatik gün sonu alınmasını sağlayabilirsiniz. (444 0 434 POS İletişim Merkezimizi arayıp otomatik gün sonu talebinizi iletebilir, anlık olarak gün sonu raporu isteyebilirsiniz.)

Daha detaylı bilgi almak için 444 0 434 nolu POS İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

Hesap ekstremi nasıl temin edebilirim?

444 0 434 POS İletişim Merkezini arayıp talep edebilirsiniz. (POS ekstreleri her ay düzenli olarak gönderilmekte olup her ayın 10. gününe kadar elinizde olacak şekilde postaya verilmektedir. Lütfen 444 0 434 POS İletişim Merkezimizi arayıp ya da şubenize bizzat başvurarak işyeri adresinizi kontrol ediniz.)

Fiyatlama ve çalışma koşullarımda değişiklik yapmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

POS cihazı almış olduğunuz (müşterisi olduğunuz) şubenize başvurmanız gerekmektedir.

İkinci bir POS cihazı almak istiyorum/pos cihazımın türünü (masaüstü-mobil) değiştirmek istiyorum/ ne yapmalıyım?

POS cihazı almış olduğunuz (müşterisi olduğunuz) şubenize başvurmalısınız.

Müşteri yaptığı alıverişten vazgeçti ne yapmalıyım?
  • POS üzerinde iade yetkiniz var ise, iade işlemini cihaz üzerinden yapabilirsiniz. (Not: POS üzerinde iade yetkiniz olup olmadığını, POS üzerinden işlemler menüsüne girerek tespit edebilirsiniz.)
  • POS üzerinde iade yetkiniz yok ise 444 0 434 nolu POS İletişim Merkezimizi arayıp destek alabilirsiniz.
POS üzerinden bugün gün sonu yaptım ne zaman hesabıma geçer?
  • POS üzerinden yapılan gün sonu; blokesiz çalışıyorsanız bir gün sonra hesabınıza geçer. Blokeli çalışıyorsanız bloke süresinin bittiği günün ertesi günü hesabınıza geçer. (NOT: Blokeli çalışan hesaplarda, bloke süresi gün sonu yapıldığı günden sonraki gün başlar)

Çalışma koşullarınızı öğrenebilmek için müşterisi olduğunuz şubeye başvurabilir, 444 0 434 POS İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

Pos cihazımı kullandığım işyerini devrettim/cihazı kullandığım iş adresim değişti/tabela unvanım değişti ne yapmalıyım?

POS cihazı almış olduğunuz (müşterisi olduğunuz) şubenize başvurmalısınız.

POS cihazında yaptığım işlemler, hesabıma eksik geçmiş ne yapmalıyım?

Gün sonu makbuzunuzu kontrol edin. Komisyon tutarını düştükten sonra kalan tutarda eksiklik varsa 444 0 434 POS İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

​​