ATM’den nasıl kartsız para çekme işlemi yapabilirim?

ATM’de kartsız işlem menüsüne girilir. Sistemde kayıtlı cep telefonu numarası ve TCKN girilir. Ekranda mevcut Bankkart’lar listelenir ve işlem yapılacak kart seçilip, kartın şifresi girildikten sonra müşterinin cep telefonuna SMS ile şifre gönderilir. Gelen şifre ile doğrulama yapıldıktan sonra işlemin yapılacağı hesap seçilir. Tutar bilgisi girilip onaylandıktan sonra işlem tamamlanır.

Ziraat ATM’lerinden hangi işlemleri yapabilirim?

Ziraat ATM’lerinden yapabileceğiniz işlemleri görmek için lütfen Ziraat ATM’lerinden yapabileceğiniz işlemleri görmek için lütfen​ tıklayınız.

ATM’den işlem yaparken ATM parayı alıkoydu. Paramı nasıl geri alabilirim?

​​​ATM’nin bağlı bulunduğu şube ya da Müşteri İletişim Merkezi 0850 220 00 00 ile görüşülmelidir.​

Hangi ATM'lerden para yatırabilirim?

Ziraat Bankası ATM’lerinde para yatırma haznesinin önünde para yatırılabileceği ibaresinin yer aldığı etiket bulunmaktadır. Para yatırma etiketi görülen tüm ATM’lerden kartlı/kartsız para yatırma işlemi yapılabilir.

ATM'lerden banka hesabıma ya da kredi kartıma yatırdığım para ne zaman hesabıma geçer?

ATM’lerden hesaba yatırılan tutarlar hesaplara hemen yansır.

ATM'lerden günlük para yatırma limiti kaç Türk Lirasıdır? Tek seferde kaç adet banknot yatırabilirim?

Günlük para yatırma limiti 50.000 TL’dir.

Wincor marka ATM’ler tek seferde 40 banknot, GRG marka ATM’ler tek seferde 200 banknot, NCR marka ATM’ler tek seferde 40 banknot alabilirler. 

ATM’lerden gerçekleştirdiğim işlemlerden komisyon alınıyor mu?

Bankamız internet sitesi "Bankamız internet sitesi Ürün ve Hizmet Ücretleri bölümünden ayrıntılı bilgi almak için tıklayınız." bölümünden ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

ATM’lerden günlük en fazla ne kadar nakit çekebilirim?

Günlük para çekme limiti 7.5​00 TL’dir. 
Günlük limit üstü para çekme tutarı 7.500 TL olup, limit üstü para çekme ücretlerine Bankamız internet sitesi Ürün ve Hizmet Ücretleri bölümünden ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.


Bankkart veya kredi kartımı ATM yuttu, ne yapmalıyım?

Mesai saatleri içerisinde; şube önü ATM ise ATM’nin bulunduğu şubeye, eğer şube dışı ATM ise ya da mesai saatleri dışında 444 00 00 - 0850 220 00 00 Müşteri İletişim Merkezimize başvurunuz.

ATM’de işlemim yarıda kaldı. Nereye başvurmalıyım?

ATM eğer şube önündeyse ATM’nin bulunduğu şubeye başvurmanız gerekmektedir. Eğer ATM şube dışında ise Müşteri İletişim Merkezimizi 444 00 00 - 0850 220 00 00 aramanız gerekmektedir.

Kartsız para çekme başvurusu hangi kanallardan yapılabilmektedir? Başvuru koşulları nelerdir?

Kartsız para çekme işleminden sadece bireysel müşterilerimiz yararlanabilmektedir. Başvurular, Ziraat Bankası şubeleri ve ATM’lerden yapılabilir. Başvuru için kullanılacak kartın aktif olması, şifresinin bilinmesi ve müşterimizin Bankamızda kayıtlı cep telefon numarasının güncel olması gerekmektedir.

Kartsız para çekme ve para yatırma limitleri ne kadardır?

Başvuru aşamasında tanımladığınız kartın limitleri dahilinde, ilave bir kısıt olmaksızın işlem gerçekleştirebilirsiniz.​

Kredi kartı başvurusu/limit artırımı, bireysel kredi başvurusu yapabilir miyim ?

ATM kanallarımızdan Başvuru İşlemleri menüsünden kredi kartı başvurusu/limit artırımı ve bireysel kredi (Tüketici/Konut/Taşıt) başvurusu yapabilirsiniz.

Qr kod kullanarak ATM’den günlük en fazla ne kadar nakit çekebilirim?

Qr kod kullanımı ile Bankamız ATM’lerinden günlük para çekme limiti 7.500​ TL’dir.

Qr kod kullanarak ATM’den günlük en fazla ne kadar nakit yatırabilirim?

Qr kod kullanarak ATM’den günlük para yatırma limiti 50.000 TL’dir.

Wincor marka ATM’ler tek seferde 40 banknot, GRG marka ATM’ler tek seferde 200 banknot, NCR marka ATM’ler tek seferde 40 banknot alabilirler.