Müşteri İletişim Merkezi’ne nasıl ulaşabilirim?

Tüm telefonlardan alan kodu çevirmeden direkt 444 00 00 - 0850 220 00 00’ı tuşlayarak Müşteri İletişim Merkezi’mize ulaşabilirsiniz.

Müşteri Temsilcisine nasıl bağlanırım?

İlk olarak TC Kimlik numaranızı, kart numaranızı ya da müşteri numaranızı tuşlayarak işlem yapmak istediğiniz ürün ile ilgili adımı seçmelisiniz. Daha sonra seçtiğiniz ürün ile ilgili yapabileceğiniz işlemler arasından Müşteri Temsilcisine bağlanmak adımı seçerek müşteri temsilcilerimize ulaşabilrisiniz.

Telefon Bankacılığına nasıl başvurabilirim?

​​Telefon Bankacılığı başvurusu, şubeden ya da İnternet Şube’sine giriş yapıldıktan sonra menüdeki “Başvurular-Telefon Bankacılığı Başvuru” adımından yapılabilmektedir. Şifre belirleyebilmek için 7 gün 24 saat 444 00 00 - 0850 220 00 00 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’mizi arayabilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezi’nden yapılabilecek finansal işlem limitleri nelerdir?

Müşteri İletişim Merkezi'nden yapılabilecek finansal işlem limitleri tablosu
​İşlem AdıAlt LimitÜst LimitGünlük LimitAylık Limit
Hesaplarım Arası Havale (TL)110.00040.000100.000
Havale (TL)110.00040.000100.000
Repo Talimatı (TL)2505.0005.000-
Fon Satış (TL)DeğişkenLimitsiz**3000*-
Fon Alış (TL)DeğişkenLimitsiz**Limitsiz**-
Hazine İhalesi Katılımı (TL)1005.0005.000-
Hazine Bonosu Alış (TL)1005.0005.000-
Hazine Bonosu Satış (TL)1005.0005.000-
Eurobond Alım (USD/EUR)1005.0005.000-
Eurobond Satış (USD/EUR)1005.0005.000-
Döviz Alış (USD)110.00040.000100.000
Döviz Satış (USD)110.00040.000100.000
Kredi Kartı Ödeme-Kendi (TL)110.00040.000100.000
Başka Kredi Kartı Ödeme (TL)110.00020.00050.000
EFT - Kredi Kartına (TL)110.00020.00050.000
EFT - Hesaba (TL)110.00040.000100.000
Fatura Ödeme (TL)1105050

Müşteri İletişim Merkezi’nden yaptığım işlemlerin dekontunu nasıl alabilirim?

Müşteri İletişim Merkezi’mizden yaptığınız işlemlerin dekontunu, müşteri temsilcilerimize bağlanarak talep edebilirsiniz. İnternet Şubemizi kullanıyorsanız, hesap hareketlerinizi sorgulayarak da istediğiniz işlemin dekontunu e-posta/faks ile talep edebilirsiniz.

Kişisel bilgilerimde yanlışlık veya eksiklik olduğu için işlem yapamıyorum ne yapmalıyım?

Kişisel bilgilerinizi güncellemek için size en yakın Şube’mize başvurmanız gerekmektedir.

Müşteri İletişim Merkezi menüsünde hangi tuşlamalar ile nereye ulaşabilirim?

Müşteri İletişim Merkezi menüsü için lütfen Müşteri İletişim Merkezi menüsü için lütfen tıklayınız.​