Ofis Uygulamaları

Firmanızın ihtiyaç duyduğu ofis uygulamaları ile işlemlerinizi daha kolay gerçekleştirmeniz için alternatif çözümler sunuyoruz.

  • Yazı, Sunum ve Tablo Programları
  • Video Konferans Uygulaması
  • Bulut E-Posta
  • Kurumsal Dosya Yönetimi ve Paylaşma

İnternet bankacılığı kanallarımızda Ofis Uygulamaları menüsünden yönlendirileceğiniz sayfa üzerinden başvurunuzu yaparak Ziraat Bankası müşterilerine özel avantajlı fiyatlarla bu hizmetleri kullanmaya hemen başlayabilirsiniz.

Yönlendirileceğiniz sayfa üzerinden başvurunuzu yaptıktan sonra işlemleri tamamlamak için hizmeti sağlayan firmanın çağrı merkezi tarafından aranacaksınız.


Ofis Uygulamaları Özellikleri:

  • Kolay ve sade kullanım
  • Verileriniz Türkiye’deki veri merkezinde güvende
  • Mobil uygulamalardan ya da tüm tarayıcılardan erişim

Ofis Uygulamaları ile Neler Yapabilirsiniz:​

  • Kendi alan adınızla kurumsal e-posta ihtiyaçlarınızı karşılayabilirsiniz.
  • Kurumsal veri yönetimi ve bulut depolama ihtiyaçlarınızı karşılayabilirsiniz.
  • Firmanızın görüntülü konuşma ve video konferans ihtiyaçlarını karşılayabilirsiniz.
  • Yazı, sunum ve tablo dokümanlarınızı çevrimiçi olarak oluşturabilir, formüller ekleyebilir ve ekibinizle ​aynı anda düzenleyebilirsiniz.

Bulut Santral Çözümleri

İşletmenize gelen tüm aramaları ve sabit telefon altyapısını tek bir merkezden yönetmenizi sağlar.

İnternet ve mobil bankacılık kanallarımızda Bulut Santral Çözümleri menüsünden yönlendirileceğiniz sayfa üzerinden başvurunuzu yaparak Ziraat Bankası müşterilerine özel avantajlı fiyatlarla bu hizmetleri kullanmaya hemen başlayabilirsiniz.

Yönlendirileceğiniz sayfa üzerinden başvurunuzu yaptıktan sonra işlemleri tamamlamak için hizmeti sağlayan firmanın çağrı merkezi tarafından aranacaksınız.

Bulut Santral Çözümleri Özellikleri:

  • Fiziksel santralin gerektirdiği bakım maliyetini ortadan kaldırır.
  • Kurulum masrafı olmadan santralinizi buluta taşımanızı sağlar.
  • Tüm sabit telefon alt yapısını tek bir merkezden yönetmenizi sağlar.

Bulut Santral Çözümleri ile Neler Yapabilirsiniz:​

  • Müşterilerinizden gelen aramalar için IVR, çağrı yönlendirme, bekletme, kaydetme gibi özellikler ile doğru kaynak yönetimi yapıp hem zamandan hem de iş gücünden tasarruf edebilirsiniz.
  • Yoğunluk yaşanan durumlarda çağrı bekletme özelliğini kullanarak müşterilerinizi bilgilendirebilirsiniz.
  • Bulut Santral üzerindeki bir dahili numaranın meşgul ya da cevapsız olması durumunda ise çağrıyı başka bir dahili numaraya veya telefona otomatik aktarabilirsiniz.
  • Şirketinize gelen çağrı adetlerini, çağrı karşılama oranlarını ve toplam değeri anlık olarak raporlayabilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için Ayrıntılı bilgi içintıklayınız.