GSM operatörleri, 1 Nisan 2016 tarihinde, SIM kartı ve cihazı uyumlu müşteriler için 4.5G mobil iletişim altyapısını kullanmaya başlamıştır.
SIM kartlarını, 4.5G ile uyumlu SIM kartlarla değiştiren müşterilerimizin internet ve mobil bankacılık kanallarına girişi aşamasında ve ATM’den yapılan kartsız işlemler esnasında SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifrenin yasal düzenlemelere bağlı banka uygulamaları nedeniyle iletilememesi söz konusu olabilir.
İnternet ve mobil bankacılığa girişte ve ATM’den yapılan kartsız işlemler esnasında SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifrenin size iletilememesi veya sim kartınızın bloke olması durumunda; Ziraat Mobil uygulaması giriş sayfasında yer alan “Şubesiz Yap” altındaki Sim Kart Bloke Kaldırma adımından ilgili yönlendirmeleri takip ederek veya ATM’lerimizden SIM kart blokesini kaldırabilirsiniz.
Burada belirtilen iletişim kanalları haricinde; e-posta, SMS veya telefonla yapılan aramalarla sizden bilgi talep eden kişilere itibar etmeyiniz.
Saygılarımızla,