Bankamız, engelli müşterilerimizin bankacılık hizmetlerine erişimini kolaylaştırmak adına engelsiz bankacılık uygulamaları geliştirmeyi sürdürmektedir.

Bu kapsamda mevcut ATM'lerinin yanı sıra, engelli dostu ATM'ler de uygulamaya alınmıştır. Engelli dostu ATM'lerin ekran ve klavye yüksekliği tekerlekli sandalye ile erişime uygun hale getirilmiştir. İstanbul, Ankara, İzmir, Adana başta olmak üzere 27 ilde engelsiz ATM ler ile hizmet vermeye devam etmektedir. 19.12.2018 tarihi itibari ile engelli dostu ATM sayımız 210 adettir.

Engelli dostu şubelerimizde:

  • Şube içine uygulanan hissedilebilir yürüme yüzeyi ile görme engellilerin yönlendirilmesi sağlanmış,
  • Rampa uygulaması ile ortopedik engelli müşterilerimizin şubeye kolay erişimi sağlanmış,
  • Şube girişleri ortopedik engelli müşteriler için uygun hale getirilmiş,
  • Çağrı butonu ile engelli müşterilerimizin müşteri temsilcisine ulaşma kolaylığı sağlanmış,
  • Engelli asansörü bulunan şubelerimizde müşterilerimize hizmet kolaylığı sunulmuş

Ayrıca;

  • Braille alfabesi bilgilendirme panosu ile görme engelli müşterilerimize Şubemizde Engelsiz Bankacılık işlemlerinin yapıldığı bilgisi verilmektedir.

Engelli müşterilerimizi daha iyi tanıma ve daha fazla farkındalık sağlamak amacıyla hazırlanan "Engelliliğe Doğru Yaklaşım" , işaret dilini temel düzeyde öğretmek için tasarlanan "İşaret Dili" e- eğitimleri tüm çalışanlarımızın kullanımına sunulmuştur.

Canlı Cevap Uygulamamız 30 Ocak 2017 tarihinde müşterilerimizin kullanımına açılmıştır. İnternet Şube'sine giriş yapan müşterilerimiz, ilgili adımdan müşteri temsilcilerimize ulaşabilmektedir.

Engelli müşterilerimize çeşitli işlem kolaylıkları, öncelikler ve avantajlar sunulmasına olanak sağlayacak sistem altyapı çalışmalarımız tamamlanarak devreye alınmıştır.

Bankamız engelli dostu şube, ATM ve uygulamalarını geliştirmeyi sürdürerek müşterilerimize en iyi hizmeti vermeye devam edecektir.