ZİRAAT SÜPER ŞUBE Nedir?
Süper Şube tüm bankacılık hizmetlerini dijital kanallar üzerinden sunan, şubesiz olmasının
kendisine yarattığı maliyet avantajını sade, kolay erişilebilir ve avantajlı bankacılık anlayışıyla müşterileriyle
paylaşan Bankamızın dijital şubesidir.
Süper Şube müşterilerimiz, bankacılık işlemlerini geniş işlem setine sahip Ziraat Mobil,
İnternet Şubesi, ATM ve Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla gerçekleştirebilmektedir. Bankacılık işlemlerinin
dijital kanallarımızdan sorunsuz bir şekilde gerçekleştirilmesi için Sanal Asistanımız, Müşteri İletişim Merkezimiz
ve Süper Şube personelimiz de hizmet sunmaktadır.
Bununla birlikte gerektiğinde geleneksel şubelerimizden de hizmet sunulmaktadır.
Nasıl Ziraat Süper Şube Müşterisi Olurum?
İlk defa Ziraat Bankası'nda hesap açacaksanız; uygulama marketlerinden indireceğiniz Ziraat
Mobil'i telefonunuza yükleyip açtıktan sonra karşınıza çıkacak olan "Müşterimiz Olun" butonunu
tıklayarak, başvuru işleminize başlayabilir ve doğrudan Süper Şube müşterisi olmayı talep edebilirsiniz.
Şubeye gitmeden de Bankamız müşterisi olabilmek ile ilgili detay bilgi için tıklayınız.
Ziraat Bankasında hesabınız varsa:
- 444 00 00 - 0850 220 00 00 - 0850 258 00 00" numaralı Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak,
- İletişim Formu üzerinden ''Başvuru Tipi:
Talep / Konu: Ziraat Süper Şube / Alt Konu: Başvuru'' adımlarını izleyerek,
- SUPER boşluk TC KİMLİK NO yazıp 4757’ye kısa mesaj göndererek,
Ziraat Süper Şube müşterisi olmak için başvuruda bulunabilirsiniz.
Ayrıca; gerçekleştirilen analitik çalışmalar ile belirlenen Ziraat Bankası müşterilerimize Süper Şube müşterisi olma
daveti oluşturulmuş olup davetli müşterilerimiz Ziraat Mobil veya İnternet Bankacılığımızdan Süper Şube menüsüne
erişebilmekte ve isterlerse Süper Şube başvuru sürecini tamamlayabilmektedirler.
- Süper Şube müşterilerine kart aidatı yansıtılmamaktadır. (Ek kartlar dahil)
- Kredi kartından yapılan işlemlerde 4 taksite kadar ücretsiz sonradan taksitlendirme yapılabilmektedir.
- İnternet ve mobil bankacılıkta Ziraat Bankası hesapları arasında gerçekleştirilen para transfer
işlemlerinden masraf alınmamaktadır.
- İnternet ve mobil bankacılıktan gerçekleştirilen EFT/FAST işlem masraflarında %50 indirim
uygulanmaktadır.
- Dijital kanallardan gerçekleştirilen Havale/EFT/FAST işlem limitleri %50 oranında yükseltilmiştir.
- Süper Şube hizmet modeline geçildikten sonra, internet şube veya Ziraat Mobil'den açılan yeni vadeli
TL mevduat hesaplarına +%1 faiz oranı uygulanmaktadır.
- ATM'lerden günlük para çekme limitleri %50 oranında daha yüksek uygulanmaktadır.
- Tüm Ziraat Bankası Şubelerinden para çekme işlemlerinden masraf alınmamaktadır.
- Tüm kamu ATM'lerinde işlem limitleri dahilinde para çekme ve para yatırma işlemlerinden masraf
alınmamaktadır.
Süper Şube müşterilerinin 1 ay boyunca ''Süper Şube Platin Müşteri'' kriterlerinden en az 5
tanesini gerçekleştirmesi halinde sunulan avantajlar katlanarak artmakta ve Süper Şube müşterilerimiz bir sonraki
ay süresince ''Süper Şube Platin Müşterisi'' olmaktadır.
- Dijital kanallardan gerçekleştirilen EFT/FAST/Havale işlemlerinde masraf alınmamaktadır.
- Bankkart kredi kartı özelliği ile yapacakları aylık 5.000 TL'ye ulaşan alışveriş harcamalarına 25 TL ilave
Bankkart Lira verilmektedir. (Ek kartlar dahil) (İlgili ay içerisindeki toplam kredi kartı cirosu)
- İnternet veya mobil bankacılıktan açılan yeni vadeli TL mevduat hesaplarına ek +%2 oranı uygulanmaktadır.
Süper Şube müşterilerinin 1 ay boyunca aşağıda belirtilen işlemlerin en az 5 tanesini gerçekleştirmesi halinde bir
sonraki ay süresince ''Süper Şube Platin Müşterisi'' olmaktadır.
- İlgili ay içinde;
- Kredi kartı veya banka kartından toplam 3.500 TL harcama yapılması (Ek Kart Dahil),
- Bankkart Mobil uygulamamıza 1 kez giriş yapılması,
- Kredili Mevduat Hesabının en az 1 kez kullanılması,
- En az 1 adet QR kodla alışveriş işleminin gerçekleştirilmesi,
- En az 2 adet fatura veya kredi kartı otomatik ödeme talimatının gerçekleşmiş olması,
- En az 1 adet düzenli ödeme talimatının gerçekleşmiş olması,
- Ödemeleri düzenli yapılmakta olan bireysel kredi bulunması,
- Tahsil edilmemiş borcu/primi bulunmayan Hayat Dışı Sigorta veya BES (Bireysel Emeklilik Sistemi) ürününe
sahip olunması,
- Maaş ödemesinin gerçekleşmesi,
- Başak Hesap'tan en az 500 TL'lik işlem yapılması.
- Bir önceki ay;
- Ortalama 1.000 TL vadesiz mevduat bakiyesinin bulunması,
- Ortalama 25.000 TL vadeli mevduat bakiyesinin bulunması,
- 25.000 TL yatırım hesabı bakiyesinin bulunması.
- Ziraat Yatırım'da yeni hesap açan Süper Şube müşterilerini Hisse Senedi Alım /Satım komisyonu onbinde 6 olarak uygulanmaktadır.
- Kampanyadan 29.12.2023 tarihine kadar Ziraat Yatırım'dan yeni hesap açan müşterilerimiz yararlanabilecektir.
- Süper Şube müşterilerine özel aylık 277 TL ve üzeri ödeme yaparak, giriş aidatsız,1 yıl ücretsiz Antivirüs Yazılımı hediyesi ile Süper Bes planı şubelerimize gitmeden dijital kanallarımız aracılığıyla hızlı ve kolayca yapılabilmektedir. Süper Bes planının diğer avantajları:
- Yönetim Gider Kesintisi, her yıl boyunca aylık asgari brüt ücretin %1'i ,
- Ara Verme Kesintisi, her yıl boyunca aylık asgari brüt ücretin %3'ü,
- Çıkış Aidatı, aylık asgari brüt ücretin %30'u,
olarak uygulanmaktadır.
- Ayrıca Türkiye Hayat Emeklilik A.Ş.'nin Yaşam Kulüplerim ayrıcalıklarına sahip olmaktadırlar.
Ziraat Süper Şube müşterisiyseniz:
- 0212 392 92 92 numaralı telefondan Süper Şube Müşteri Temsilcisi veya Müşteri İletişim Merkezi'ndeki
Müşteri Temsilcisi ile iletişime geçebilirsiniz.
- Ziraat Mobil'den Süper Şube-Talep/Belge Gönderimi işlem adımlarını takip ederek taleplerinizi ve belgelerinizi
Süper Şubeye iletebilirsiniz.