​​​​​

Bankkart Mobil'e nasıl başvurabilirim?

İnternet ve mobil bankacılığına sahip ve en az bir defa bu kanallardan giriş yapmış olan tüm bireysel müşterilerimiz Bankkart Mobil'e giriş yapabilmektedir. İnternet ve mobil bankacılığınız bulunmuyorsa, en yakın şubemizden başvurabilirsiniz.

​Şubemizden müşteri numaranız verilecek ve başvurunuz onaylandıktan sonra internet ve mobil bankacılık şifreniz cep telefonunuza SMS olarak gönderilecektir. İnternet şubesi veya Ziraat Mobil'e bir kez giriş yaptıktan sonra Bankkart Mobil uygulamasını kullanabilirsiniz.

Bankkart Mobil'e nereden ulaşabilirim?

Android cihazlar için Google Play'den, iOS cihazlar için Apple Store'dan Bankkart Mobil'i yükleyebilirsiniz. ​

Bankkart Mobil'den hangi işlemleri yapabilirim?

Bankkart Mobil’den yapılabilecek işlemleri görmek için tıklayınız.


Bankkart Mobil'den hangi ürün ve hizmetlere başvurabilirim?

Bankkart Mobil'den Bankkart ve Limit Arttırım başvurularında bulunabilirsiniz.​

Bankkart Mobil şifremi unuttum / bloke oldu. Ne yapabilirim?

İnternet ve mobil bankacılığı giriş şifresini unutan bireysel kullanıcılarımız giriş ekranlarında yer alan Şifremi Unuttum linkinden yeni şifre oluşturabilirler. ​

Bankkart Mobil'den yaptığım işlemler için bir ücret öder miyim?

İnternet ve mobil bankacılıktan yapılan işlem ücretleri hakkında bilgi almak için tıklayınız.


Ek kartlarımı Bankkart Mobil uygulamasında görüntüleyebilir miyim?

Asıl kart sahipleri ek kartlarını ve ek kart işlemlerini uygulamada görüntüleyebilmektedir. Ek kart sahipleri de yalnızca kullanıcısı olduğu ek kartları görebilmektedir. ​

Kartım iptal edildiyse uygulamada görmeye devam eder miyim?

İptal edilen kartınızın borcu varsa, görüntülemeye devam edersiniz. Borcunu da ödeyebilirsiniz. ​

Tüzel kişiler Bankkart Mobil'i kullanabilir mi?

Bankkart Mobil'i yalnızca bireysel internet ve mobil bankacılık müşterilerimiz kullanabilmektedir. ​

Bütün peşin işlemler için taksitlendirme ve erteleme işlemi yapabilecek miyim?

Kartlar ana menüsündeki Son Kart İşlemleriniz'de taksitlendirme ve erteleme yapılabilecek işlemlerinizin yanında Taksitlendir/Ertele butonları yer almaktadır. Söz konusu işlemler için taksitlendirme veya erteleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz. ​

Kart ayarları menüsüne nasıl ulaşabilirim?

Kartlar ana menüsünden ayarlarına ulaşılmak istenen kartın üzerine tıklayarak Kart Detayları'nı seçtikten sonra, sağ üst köşede bulunan ayarlar ikonu vasıtasıyla kart ayarlarına ulaşabilirsiniz. ​

Kartımı bulamıyorum, Bankkart Mobil ile kartımı kullanıma kapatabilir miyim?

Bulamadığınız kartınızı seçip "Kart Ayarları" menüsünden kartınızı geçici olarak kullanıma kapatabilirsiniz. Yine aynı menü üzerinden kartı kullanıma açabilirsiniz. Geçici olarak kullanıma kapama işlemi en fazla 30 gün için yapılabilmektedir. Kartınızın kaybolduğunu düşünüyorsanız ve süresiz olarak kullanıma kapatmak istiyorsanız en yakın şubemiz ya da Müşteri İletişim Merkezi'mize (0850 258 00 00) ulaşarak kartınızı süresiz olarak kullanıma kapatabilir veya kartınızın yenilenmesini talep edebilirsiniz. ​