Ziraat Mobil’e nereden ulaşabilirim?

Ziraat Mobil’e Android ve IOS marketlerinden aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

https://itunes.apple.com/tr/app/ziraat-mobil/id885993234?mt=8

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ziraat.ziraatmobil

Başvuru sonrası ilk giriş işlemini nasıl yapacağım?

Başvuru sonrası müşteri numaranız ve kayıtlı cep telefonu numaranıza gönderilen internet ve mobil bankacılığı şifreniz ile isterseniz internet bankacılığımızdan isterseniz cihazınıza indireceğiniz Ziraat Mobil uygulamamızdan ilk girişinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Ziraat Mobil işlem saatleri nelerdir?

Döviz Alış / Satış :24 saat
Arbitraj :24 saat
Havale :24 saat
EFT :08:30 – 17:00
Başkent Doğalgaz:08:00 – 20:00
D-Smart NET, Smile ADSL:01:00 – 17:30
İSKİ Su:01:00 - 21:00
Fatura, Vergi, Sigorta, Bağış, SGK, Eğitim, TL Yükleme, Şans Oyunları ve diğer ödemeler:24 saat (Gün sonu hariç)
B Tipi Likit Fon:24 Saat
Likit Dışı B Tipi Fonlar:09:00 – 16:30 – 18:00-08:59
A Tipi Fonlar:09:00 – 16:30 – 18:00-08:59
Anapara Koruma Amaçlı Fonlar:09:00 – 17:00
Vadesiz Altın Alış ve Satış:USD Hesaptan – 09:00 – 18:00
TL Hesaptan – 24 saat
Yurtkur ödemeleri:01:00 - 23:30

İşlem limitlerimi nasıl değiştirebilirim?

Bireysel İnternet Şubesi’nde yer alan İşlem Limiti Tanımlama ekranından dilediğiniz işlemin günlük limitini düşürebilirsiniz. Limitinizi Bankamız limitleri üzerinde olmamak kaydıyla, 0850 220 00 00 nolu müşteri hizmetlerimizden yükseltebilirsiniz.

Limitlerinizin Bankamız limitlerinin üzerine çıkarılması talepleriniz için Şubenize başvurabilirsiniz.

Ziraat Mobil’den yaptığım işlemler için bir ücret öder miyim?

​​İnternet ve mobil bankacılıktan yapılan işlem ücretleri hakkında bilgi almak için İnternet ve mobil bankacılıktan yapılan işlem ücretleri hakkında bilgi almak için tıklayınız.

Yatırım hesabımı Ziraat Mobil’den görüntülemek ve/veya işlem yapmak için ne yapabilirim?

Hesabınız bulunan herhangi bir şubemizden Yatırım hesabınızın bağlı olduğu vadesiz hesabınızı tanımlatarak Ziraat Mobil’den Yatırım hesabınızı kullanabilirsiniz.

Ziraat Mobil’den açtığım hesabımı kapatmak istiyorum. Ne yapmam gerekir?

Hesabınızı Ziraat Mobil’den veya hesabınızın bulunduğu Ziraat Bankası şubesine giderek kapatabilirsiniz.

Ziraat Mobil’den yanlış ödediğim fatura veya vergiyi, hatalı göndermiş olduğum havale ya da EFT’yi iptal edebilir miyim?

Ziraat Mobil aracılığıyla gerçekleşen işlemler gerçek zamanlı (çevrimiçi) işlemlerdir ve iptali mümkün olmamaktadır.

İptal işlemi için işlemin gerçekleştiği hesabın bulunduğu Şubemize gitmeniz gerekmektedir.

Bankanızdan EFT yaptım. Hesabımdan düştü. Fakat karşı bankaya ulaşmadı.

Telefon Bankacılığından, İnternet Şubeden, Ziraat Mobil’den ya da hesabınızın bağlı bulunduğu şubeden EFT sorgu numarasını alarak karşı bankadan EFT’nizi sorgulatabilirsiniz. EFT yaparken hesap numarası ya da ismi hatalı yazdıysanız hesabınızın bağlı bulunduğu şube ile görüşüp hbr-genel mesajı göndermesini isteyebilirsiniz.

Hesap hareketlerini işlem tarihine göre sorgulamakla muhasebe tarihine göre sorgulamak arasında ne fark vardır?

Hafta sonu ve tatil günlerinde yaptığınız işlemlerin bankacılık sisteme yansıması bir sonraki iş günü olacaktır.

Hesap hareketleriniz İşlem Tarihi bazında sorgu yapıldığında işlemlerin yapıldığı tarihe göre, Muhasebe Tarihi bazında sorgu yapıldığında işlemlerin bankacılık sistemine yansıdığı tarihe göre listelenir.

Fatura ödeme işlemleri ile yapabileceğim işlem sayısı veya tutarı ile ilgili bir kısıt var mıdır?

Bireysel İnternet Bankacılığı müşterilerimiz bir ay içinde en fazla 20, kurumsal müşteriler ise 50 adet fatura ödeyebilirler.

Aylık olarak ödenebilecek maksimum fatura tutarı ile ilgili herhangi bir limit yoktur.

İleri tarihli para transferlerimde, düzenli ya da otomatik ödeme talimatlı işlemlerimde, işlemin gerçekleşeceği tarihte hesabımda yeterli para yoksa ne olur?

İşleminiz gerçekleştirilebilmesi için işlemin gerçekleşeceği tarihte hesabınızda yeterli para olmasına/alternatif bir hesap ya da Kredili Mevduat Hesabı tanımlamış olduğunuza dikkat etmeniz gerekmektedir.

İleri tarihli yaptığım EFT’nin izleme ve iptalini nasıl yapabilirim?

İnternet bankacılığı’nda Düzenli Ödeme Talimatları başlığı altından yaptığınız ileri tarihli EFT’yi görüntüleyebilirsiniz. Görüntülenen listeden ileri tarihli EFT işleminizi iptal edebilirsiniz.

Dekont almak istiyorum. Ne yapmam gerekir?

İnternet ve mobil bankacılıkta işleminiz gerçekleştirildikten sonra mail adresinizi yazarak dekontun mail adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz. İşlem esnasında dekont gönderimi yapamadıysanız, işlem sonrasında hesaplarım altından, işlem yapmış olduğunuz hesabı seçerek hesap hareketlerinden işleminizin detayına tıkladıktan sonra dekont gönder tuşuna basarak mail adresinize dekontunuzu gönderebilirsiniz.

Mobil’de Hesap hareketlerimi nerden göreceğimi öğrenebilir miyim?

Mobil’de menüden Hesaplarım’ı seçtikten sonra herhangi bir hesabı seçerek hesap hareketlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Bankkart hesap ekleme/çıkarma işlemini Mobil'de nasıl yapabilirim?

Menüde Kartlarım – Bankkartlarım başlığı altından hesap ekleme/çıkarma işlemini yapmak istediğiniz kartı seçtikten sonra sağ üst köşede yer alan İşlemler’e tıkladığınızda Hesap Ekleme/Çıkarma işlemini seçerek işleminizi yapabilirsiniz.

Yurtdışına çıkacağım. Mevcut GSM operatörümü yurtdışında kullanamayacağım. Bu durumda Ziraat Mobil’e nasıl giriş yapabilirim?

İnternet Şubesi Yurt dışı IP erişimi açma işlemleri İnternet Bankacılığından yapılabilmektedir. İnternet Şube giriş ekranındaki “Müşteri numaranız Yurtdışı IP adresinden internet bankacılığı erişimine kapalı konumdadır. Açmak için lütfen tıklayınız” linkinden gerekli adımları tamamladıktan sonra internet şubesi yurt dışı IP adresinden giriş için kullanıma açılacaktır. Ayrıca 7 gün 24 saat hizmet alabileceğiniz +90 850 220 00 00 numaralı Müşteri İletişim Merkezi'miz ile işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Giriş tercihi olarak da Ziraat Mobil uygulamasını yükleyerek kullanabileceğiniz Ziraat Onay ya da şubelerimizden temin edebileceğiniz OTP cihazları ile giriş yapabilirsiniz. Ziraat Onay hakkında daha çok bilgi almak için lütfen Giriş tercihi olarak da Ziraat Mobil uygulamasını yükleyerek kullanabileceğiniz Ziraat Onay ya da şubelerimizden temin edebileceğiniz OTP cihazları ile giriş yapabilirsiniz. Ziraat Onay hakkında daha çok bilgi almak için lütfen tıklayınız.

SMS Doğrulaması nedir?

SMS Doğrulama uygulaması, müşterilerimizin internet ve mobil bankacılığa giriş yaparken veya giriş yaptıktan sonra işlemler esnasında, işlemlerinin güvenliğini arttırmak amacıyla kullanılan güvenlik tercihlerinden biridir.

Kayıtlı olmayan alıcılara ve abonelere yapılan para transferi gibi işlemlerde tek seferlik kullanım olanağı sağlayan bir şifre üretilerek, kayıtlı cep telefonunuza mesaj olarak gönderilmektedir. Gönderilen şifre 3 dakika süre ile geçerli olup, daha sonra kullanılması mümkün değildir. Bu süre içerisinde işleminizi tamamlayamadıysanız işleminize tekrar başlayarak yeni SMS mesajını kullanmanız gerekmektedir.

Cep telefonunuzun kapsama alanı dışında olması, kapalı olması gibi durumlarda işlem yapılamayacaktır. Gönderilen mesajlar şimdilik ücretlendirilmemektedir.

Ziraat Onay nedir?

Ziraat Onay uygulaması, müşterilerimizin internet ve mobil bankacılığa giriş yaparken veya giriş yaptıktan sonra işlemler esnasında, işlemlerinin güvenliğini arttırmak amacıyla kullanılan güvenlik tercihlerinden biridir.

Ziraat Mobil uygulamasına, SMS ile giriş yaptıktan sonra Güvenlik Ayarlarım menüsünden güvenlik tercihinizi Ziraat Onay olarak belirleyebilirsiniz. Ziraat Mobil’e bir sonraki girişinizde sadece internet bankacılığı şifrenizi tuşlayarak giriş yapabilirsiniz. İnternet bankacılığına giriş yaparken veya yine internet bankacılığında işlem onaylarında, kayıt altına alınmış olan cihazınıza bildirim gönderilmektedir.

Ziraat Onay’ın aktive edildiği cihazınızın internete bağlı olmaması durumunda bildirim gönderimi yapılamayacaktır. Gönderilen bildirimler ücretlendirilmemektedir. Ayrıca Ziraat Onay’ın aktive edildiği cihazdaki Ziraat Mobil’in kaldırılması halinde Ziraat Onay’ı yeniden en baştan aktive etmeniz gerekmektedir.

Ziraat Onay aktive edilen cihaz dışında, başka bir cihazdan giriş yapılmak istendiğinde aktivasyonun yeniden gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

Ziraat Onay’ı yurt dışında kullanabilir miyim?

Evet. Ziraat Onay’ı yurt dışında kullabilirsiniz. Detaylı bilgi için Detaylı bilgi için tıklayınız.

Ziraat Onay bildirimi gelmiyor. Neden?

Ziraat Onay bildiriminin gelebilmesi için cihazınızın internete bağlı olup olmadığını kontrol ediniz. İnternete bağlı olduğu halde bildirim iletilmiyorsa, cihazınızın Ayarlar- Uygulamalar başlıkları altından Ziraat Mobil uygulamamıza bildirim izni verdiğinizden emin olunuz.

Ziraat Mobil’i cihazınızdan sildiğiniz takdirde Ziraat Onay bağlantınızın kesileceğini ve yeniden Ziraat Onay’ı aktive etmeniz gerektiğini unutmayınız.

Yurt dışından getirttiğim telefon için İB ve Mobil'den ödeme yapılıyor mu?

Evet. Vergiler bölümünde Yolcu Ceptel başlığı altında ödeme yapabilirsiniz. Ancak daha sonra ödeme dekontunun çıktısı ile birlikte operatörünüzün mağazasına giderek telefonun açılması işlemini gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

İşlem limit/kısıtlamalarını İB'de nerden yapabilirim?

İşlem limit ve kısıtlamalarını Güvenlik Ayarlarım altından yapabilirsiniz.

Harçlık avans limit/işlem bilgilerini Mobil ve İB'den görebiliyor muyum?

Evet, hem internet bankacılığından hem de Ziraat Mobil’den görüntüleyebilirsiniz. Kartlarım başlığı altında Bankkartlarım’ı seçerek bakiyenizi izleyebilirsiniz.

QR Kod ile hangi işlemleri yapabilirim?

Ziraat Mobil uygulaması yüklü olan cihazınız ve ATM aracılığı ile, QR kod ile para çekme ve yatırma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

QR Kod ile nasıl işlem yapabilirim?

QR Kod ile Para Çekme/Yatırma işlemi yapabilmek için, Ziraat Mobil’i cihazınıza kurduktan sonra kamera iznini verdiğinize emin olunuz. Daha sonra Ziraat Mobil’e giriş yaparak, yapmak istediğiniz işlemi seçip ATM’den ilgili işleminize devam edebilirsiniz.

Ziraat Mobil’i cihaza yükledikten sonra kamera izni istiyor. Kameramın kullanılmasını istemiyorum. Ne yapmam gerekir?

Kamera izni, QR kod ile ATM’lerden kartsız ve kolayca para çekmeniz için alınması gereken bir izindir. Kameranız yalnızca işleminiz esnasında ATM’de oluşturulan QR kodun okutulması için açılır. Eğer kamera iznini kapatmak istiyorsanız, cihazınızın Ayarlar- Uygulamalar bölümünde Ziraat Mobil’i seçerek kamera iznini kapatabilirsiniz.

Ziraat Mobil’i İngilizce’ye çevirdim. Türkçe’ye dönemiyorum. Ne yapmam gerekir?

Ziraat Mobil uygulamamızı açtıktan sonra gelen ekranda sağ üst köşede EN yazılı geliyorsa, uygulama dil tercihinizin Türkçe olduğunu gösterir. Eğer sağ üst köşede TR yazılı geliyorsa, uygulama dil terchiniz İngilizce’dir. Buraya tıklayarak uygulama dil tercihinizi değiştirebilirsiniz.

İşlem yapmadığım halde cep telefonuma şifre veya bilgilendirme mesajı geldi. Ne yapmalıyım?

0850 220 00 00 Müşteri İletişim Merkezimizi aramanız gerekmektedir.

Ziraat Bankası güvenliğim için neler yapıyor?

Ziraat Bankası internet ve mobil bankacılığından faydalanabilmek için bazı güvenlik adımlarından geçilerek kullanıcının sistem tarafından tanınması gerekmektedir. Müşteri numaranız ve internet bankacılığı şifreniz, daha sonrasında ise SMS/OTP şifresi veya Ziraat Onay bildirimi ile sisteme kendinizi tanıtarak kimlik doğrulamanızı gerçekleştirmiş olursunuz.

Herhangi bir sebeple, kötü niyetli kişiler tarafından şifrenizin öğrenilmesi durumuna önlem olarak müşterilerimiz OTP cihazı da kullanabileceklerdir. OTP cihazına sahip müşterilerimize; internet ve mobil bankacılık girişlerinde ve belirli işlemlerin onay aşamasında OTP cihazı tarafından üretilen, tek kullanımlık şifre sorulmaktadır. Böylelikle şifre ele geçirilse bile, internet ve mobil bankacılığınıza kimse ulaşamayacaktır. Herhangi bir sebeple internet ve mobil bankacılığınıza ulaşıldığında para transferleri, alıcı tanımlama gibi kritik işlemlerin gerçekleştirilebilmesi için OTP sahibi müşterilerimizin OTP şifrelerini girmeleri gerekmektedir. Güvenlik tercihinize göre bu şifre SMS şifresi veya Ziraat Onay bildirimi de olabilmektedir.

Buna ek olarak, hem Ziraat Mobil hem de internet bankacılığı girişlerinde güvenlik tercihi olarak sunulan Ziraat Onay teknolojisi sayesinde, müşterilerimizin akıllı cep telefonlarıyla (iOS veya Android) cihaz eşleşmesi yapılarak üst seviye bir güvenlik doğrulaması sağlanmaktadır. Güvenlik tercihinizi Ziraat Onay olarak değiştirmek için, uygulama marketleri üzerinden (Google Play, App Store, Windows Store) indirebileceğiniz mobil uygulamamızı kullanabilirsiniz. (bkz:Ziraat Onay)

Ayrıca internet ve mobil bankacılığımız kullanılarak gerçekleştirilen, belirlediğiniz tutarlar üzerindeki kritik işlemler SMS (kısa mesaj) ile size bildirilecektir. Böylelikle bilginiz dışında internet ve mobil bankacılığınız kullanılmayacak ve işlemlere anında müdahale edebileceksiniz.

İnternet ve mobil bankacılığı oturumunuz esnasında 5 dakika süreyle işlem yapmadığınız takdirde, bir ikaz penceresi çıkacak ve işlemlere devam etmek isteyip istemediğiniz sorulacaktır. Bir dakika içerisinde bu pencereye de herhangi bir yanıt vermediğiniz veya oturumu kapat seçeneğini tıkladığınız durumlarda oturumunuz kapatılacaktır. İşlemlere devam etmeyi seçerseniz, oturum süreniz devam edecektir.

Güvenliğim için nelere dikkat etmeliyim?

  • Ziraat Mobil ve Ziraat Tablet uygulamalarımızı, sadece uygulama marketleri (Google Play, App Store, Windows Store) üzerinden indiriniz.
  • Kişisel bilgilerinizi gizli tutunuz. Doğum tarihi, kimlik numarası, anne kızlık soyadı gibi bilgilerinizin; telefonda ya da e-posta yoluyla talep edilmesi durumunda son derece dikkatli ve şüpheci davranmalısınız.
  • Şifrenizi hiçbir şekilde e-posta vasıtasıyla göndermeyiniz.
  • Müşteri numaranızı ve şifrenizi; aynı yerde saklamayınız. Kolay erişilebilecek yerlere not etmeyiniz.
  • Kart bilgileriniz, müşteri numaranız, internet bankacılığı şifreniz ve cep telefonunuza gönderilen tek kullanımlık işlem onay şifreniz sadece size özeldir. Bu bilgileri Bankamız personeli dâhil, kimseyle paylaşmayınız.
  • Sizi telefon ile arayarak kart bilgilerinizi ve her türlü şifrenizi okumanızı ve tuşlamanızı isteyen kişilere itibar etmeyiniz.
  • Şifrenizi belirlerken kolaylıkla tahmin edilebilecek kişisel bilgilerinizi (doğum yılınız, tuttuğunuz takım vb.) kullanmayınız.
  • Bilmediğiniz kişilerden gelen e-postaları açmayınız, dosyaları kabul etmeyiniz.
  • E-posta ile gelen bağlantılara tıklayarak güvenlik bilgilerinizi girmeyiniz.
  • Ziraat Bankası e-posta yoluyla hiçbir şekilde şifre işlemleri yaptırmamaktadır ve kişisel bilgilerinizi istememektedir. Bu tarz e-postalara yanıt vermeyiniz.
  • Şifrenizi, belirli sıklıklarla değiştiriniz.

Mobil bankacılığa nasıl başvurabilirim?

İnternet bankacılığına en yakın şubemizden başvurabilirsiniz.

Şubemizden müşteri numaranız verilecek ve başvurunuz onaylandıktan sonra internet ve mobil bankacılık şifreniz cep telefonunuza SMS olarak gönderilecektir.

Online başvuru ile Ziraat Mobil’i kullanmaya başladım, ancak para transferi yapamıyorum. Neden?

Online başvuru banka kartı/kredi kartı ile yapıldığından vadesiz mevduat hesabınızın kartınıza tanımlı olması, şubelerimizden yapılacak olan başvurular için ise en az bir adet vadesiz mevduat hesabınızın bulunması gerekmektedir.

Online başvurularda TCKN ve bankamızda kayıtlı cep telefonu numaranızı girmeniz gerekmektedir. Bu bilgileri giriş yaptığınızda kayıtlı cep telefonunuza bir onay şifresi gönderilecek ve ekranda bu şifrenin girilmesi istenecektir. Ekranda istenen diğer bilgiler girildikten sonra başvurunuz tamamlanacak olup İnternet Şubesi giriş şifreniz cep telefonunuza SMS olarak gönderilecektir. SMS ulaşmadığı takdirde, internet bankacılığımız üzerinden Şifremi Unuttum linki ile veya Müşteri İletişim Merkezi üzerinden ilk şifrenizi oluşturabilirsiniz.

Online Başvuru sonrası para transferi ve kontör yükleme dışındaki tüm işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. Para transferi yapabilmek için yalnızca Online Başvuru Sonuç ekranında belirtilen Şubenize giderek Elektronik Bankacılık Sözleşmesini imzalamanız yeterlidir.

Ziraat Mobil’den hangi işlemleri yapabilirim?

Ziraat Mobil'den yapılabilecek işlemleri görmek için Ziraat Mobil'den yapılabilecek işlemleri görmek için tıklayınız.

Ziraat Mobil’e mevcut ürün ve hesaplarım otomatik olarak tanımlanır mı?

Bireysel kredi, OGS, kredi kartı, KMH ürünleri Ziraat Mobil’e otomatik tanımlanır.

Ziraat Mobil’den hangi ürün ve hizmetlere başvurabilirim?

Ziraat Mobil’den Bireysel Kredi, Kredi Kartı, Limit Arttırım başvurularında bulunabilirsiniz.

Ziraat Mobil şifremi unuttum/bloke oldu. Ne yapabilirim?

İnternet bankacılığı giriş şifresini unutan bireysel kullanıcılarımız giriş ekranlarında yer alan Şifremi Unuttum linkinden yeni şifre oluşturabilirler.

Cep telefonu bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim? Cep telefonu numaramı değiştirdiğimde/SIM kartım değiştiğinde ne yapmalıyım?

Müşterilerimiz, cep telefonu bilgilerini, kendi güvenlikleri için sadece şubelerimizden tanımlatabilmekte veya güncelletilebilmektedir.

Cep telefonu numaranız ya da SIM kartınız değiştiğinde en kısa sürede şubenize uğrayarak cep telefonu numaranızı güncelletmeniz ve şube veya ATM aracılığı ile sim kart blokenizi kaldırmanız gerekmektedir.

Hesabımı Ziraat Mobil’de göremiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

İnternet Bankacılığı ürün/hesap tanımlama işlemleri şubelerimiz tarafından gerçekleştirilebilmektedir. Size en yakın şubemize başvuruda bulunmanızı rica ederiz.

Ziraat Mobil Kurumsal’a nasıl başvurabilirim?

Kurumsal internet bankacılığına en yakın şubemizden başvurabilirsiniz.

Şubemizden müşteri numaranız verilecek ve başvurunuz onaylandıktan sonra internet ve mobil bankacılık şifreniz cep telefonunuza SMS olarak gönderilecektir.

Kurumsal İzleme müşterisiyim. Ziraat Mobil Kurumsal’dan yararlanabilir miyim?

Şimdilik yalnızca Kurumsal İnternet bankacılığı müşterilerimiz Ziraat Mobil Kurumsal uygulamamızdan faydalanabilmektedir.

Ziraat Mobil Kurumsal’dan hangi işlemleri yapabilirim?

Ziraat Mobil Kurumsal’dan yapılabilecek işlemleri görmek için Ziraat Mobil Kurumsal’dan yapılabilecek işlemleri görmek için tıklayınız.

Ziraat Mobil Kurumsal’a mevcut ürün ve hesaplarım otomatik olarak tanımlanır mı?

Kurumsal internet ve mobil bankacılıkta ürün ve hesap tanımı için Kurumsal internet ve mobil bankacılıkta ürün ve hesap tanımı için tıklayınız.

Ziraat Mobil Kurumsal şifremi unuttum/bloke oldu. Ne yapabilirim?

İnternet ve mobil bankacılığı giriş şifresini unutan kurumsal ana kullanıcılarımız giriş ekranlarında yer alan Şifremi Unuttum linkinden ya da 0850 220 00 00 Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak yeni şifre oluşturabilirler.

Cep telefonu bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim? Cep telefonu numaramı değiştirdiğimde/SIM kartım değiştiğinde ne yapmalıyım?

Müşterilerimiz ana kullanıcı ise, cep telefonu bilgilerini, kendi güvenlikleri için sadece şubelerimizden tanımlatabilmekte veya güncelletilebilmektedir.

Cep telefonu numaranız ya da SIM kartınız değiştiğinde en kısa sürede şubenize uğrayarak cep telefonu numaranızı güncelletmeniz ve şube ya da ATM aracılığı ile sim kart blokenizi kaldırmanız gerekmektedir.

Ancak alt kullanıcının cep telefonu bilgisi ve Sim kart blokesi ana kullanıcı tarafından Kurumsal internet bankacılığında Kullanıcı Yönetimi ekranlarından gerçekleştirilmektedir.

Hesabımı Ziraat Mobil Kurumsal’da göremiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

İnternet Bankacılığı ürün/hesap tanımlama işlemleri şubelerimiz tarafından gerçekleştirilebilmektedir. Size en yakın şubemize başvuruda bulunmanızı rica ederiz.

Şubede tanımlama yapıldığı halde, internet ve mobil bankacılığınızda görüntüleyemiyorsanız, Kullanıcı Yönetimi ekranında önce ana kullanıcı olarak kendinize, daha sonra alt kullanıcılara hesap tanımlama yapmanız gerekmektedir.

Ziraat Mobil Kurumsal’da hangi roller vardır ve yetkileri kısaca nasıldır?

Kurumsal internet bankacılığı yetki ve rolleri için Kurumsal internet bankacılığı yetki ve rolleri için tıklayınız.

Ziraat Mobil Kurumsal’da “Ana kullanıcınız tarafından hesapları görüntüleyebilmeniz için tanımlama yapılmamıştır.” mesajı alıyorum. Neden?

Kurumsal internet bankacılığında ana kullanıcıların hem kendilerine hem de alt kullanıcılara izleyip, işlem yapabilecekleri hesapları Kullanıcı Yönetimi ekranlarından tanımlaması gerekmektedir. Böyle bir hata alınıyorsa, ana kullanıcının Kurumsal internet bankacılığı aracılığıyla gerekli tanımları yapması gerekmektedir.

Ziraat Mobil Kurumsal’a girişte sorulan Kullanıcı adını nasıl öğrenebilirim?

Kurumsal internet bankacılığında kullanıcı adınız, ana kullanıcı tarafından Kullanıcı Yönetimi ekranlarında belirlenmektedir.

Ziraat Bankası Cep Şubesinden kimler yararlanabilir? Cep şubesine nasıl başvururum?

Cep Şubemizden bütün Bireysel ve Kurumsal İnternet Bankacılığı müşterilerimiz yararlanabilirler. Kurumsal İzleme İnternet Bankacılığı müşterilerimiz Cep Şubesi hizmetlerinden yararlanamamaktadırlar.

Ziraat Cep Şubesinden hangi işlemleri yapabilirim?

İşlem listesini görmek için lütfen İşlem listesini görmek için lütfen​ tıklayınız.

Cep Şubesine hangi adreslerden ulaşabilirim?

Cep Şubesi’ne Cep Şubesi'ne mobil.ziraatbank.com.tr adresinden erişebilirsiniz.​ adre​sinden erişebilirsiniz.

Cep Şubesi İşlem limitlerim nelerdir? Değiştirebilir miyim? Buradan yaptığım işlemler Bireysel İnternet Şubesi limitlerimden düşer mi?

Cep Şube Limitleri Bireysel İnternet Şubesi limitlerinizle aynıdır. İnternet Şubesi’nden değiştirilebilir. Cep Şubeden yapılan işlemlerin limitleri Bireysel İnternet Şubesi limitlerinden düşer.

İnternet Bankacılığında kullandığım OTP cihazını Cep Şubesi'nde de kullanabilir miyim?

Evet, OTP sahibiyseniz Cep Şubesi'nde yapacağınız işlemleri de İnternet Bankacılığı için kullandığınız OTP cihazınızı kullanarak yapabilirsiniz.