Eczacılara Özel Destek Paketi

Ziraat Bankasından Eczacılara Özel Dönüşüm Paketi

Bankamız tarafından Eczacılara özel sağlanan Android POS cihazı ile Eczacıların Yazar Kasa Entegrasyon sorunları tarihe karışıyor.

Eczacı müşterilerimize yönelik olarak çeşitli avantajlar içeren, yazar kasa özelliği barındıran ve aynı zamanda barkod okuyucu olarak kullanılabilen Android POS cihazı (fatura dahil) ile bankacılık hizmetlerine/işlemlerine ilişkin ihtiyaçlarının karşılanmasını sağlayan Eczacılara Özel Bankacılık Paketi hazırlanmıştır.

Banka Tarafından Sağlanacak Avantaj ve Hizmetler

1- Eczane tarafından kampanya koşullarının sağlanması ve Bankaca uygun görülmesi durumunda, Android POS Cihazı Kurulumu ve işletilmesine ilişkin olarak hizmet alınan, bu kapsamda Banka ile söz konusu iş ve işlemlere yönelik İş Birliği Sözleşmesi imzalamış/imzalanacak olan Firmalara ödenmesi gereken;

  • Android POS Cihazı Bedeli (1 Adet),
  • Android POS Hizmet Bedeli,
  • Android POS Aylık Fatura ve Hizmet Bedeli

Banka tarafından karşılanacaktır.

2- Banka, uygun görmesi durumunda ortalama POS cirosuna göre Eczaneye Kesin Ödeme ve/veya diğer kredili/kredisiz ürünleri tahsis edebilecektir.
3- Banka, Eczane tarafından gerçekleştirilecek havale ve EFT işlemlerinden ve verilecek çek karnelerinden (yasal bedeller hariç) ücret/komisyon almayacaktır.
4- Banka, Eczaneye/Eczacıya tahsis edeceği Bankkart Başak (kurumsal) ve Bankkart (bireysel) kredi kartı ürünlerinden yıllık aidat almayacaktır.

Eczanenin Taahhütleri

1- Eczane, Banka ile Üye İş Yeri (ÜİY) anlaşması kapsamında kendisine sunulan avantajlı fiyatlamalardan birini seçebilecektir. Eczane, kurulumu yapılıp kullanımına tahsis edilen Android POS cihazını yalnızca Banka Üye İş Yeri (ÜİY) işlemlerinde kullanabilecek olup, ücreti Banka tarafından karşılanan Android POS cihazına başka bir bankanın yazılımı yüklenemeyecektir.
2- Eczane, SGK nezdinde bulunan tüm ödemelerinin (reçete, ilaç, vb.) Banka nezdindeki hesabına aktarılmasını ve 3 (üç) gün süreyle TL vadesiz mevduat hesabında blokeli bekletilmesini sağlayacaktır.
3- Eczane Bankaya en az 2 adet aktif otomatik ödeme talimatı verecek, aktif olarak ödenmeyen talimatlar bir aylık süre içerisinde yenisi ile değiştirilebilecektir.

Detaylı bilgi için Şubelerimize başvurabilirsiniz.


Başvuru Kanalları